Friday, February 22, 2008

Dünya dışı varlık

Bu anlatıcam olay tamamen sallamasyon olmaksızın yaşadıklarımdır arkadaşlar

Bi gece yatmadan önce sabah namazına niyet ettim kalkabilirmiyim diye kendime güvenemedim telefonuda kurmak istemedim yatanlar rahatsız olamsın diye;
sonra sat 4:40 5:00 a gelirken üşüdüm üzerimden bildiğiniz pencere tülü geçtiğini hissettim kalktım cam mı açıktır nedir diye hayır sonra odamın kapısına doğru baktım ve o an kıpırdayamadım yattığım yerde bembeyaz oldum.iyice üşüdüm, suratı belli olmuyordu bembeyaz bi pelerin tarzli bi kıyafetli tavana kadar uzun bi cisim bana bakıyor evin içinde fırtına esiyordu sanki pelerini dalgalanıyordu korktum elimi yastığımın altına çaktırmadan attım önceki telefonum sony ericson k700i vardı kamerasının flash ını açtım birden ona doğru tuttum orası bomboştu sanki kimse yoktu neyse uyanmış oldum kalktım ve sonrası malum 2-3 hafta zar zor uyudum Büyüklerim onun bi melek olup sabah namazına niyet edenleri zarar vermeksizin uyandırdıklarını sölediler bende inanmak zorunda kaldım işte böle arkadaşlar

No comments: